De Milestone Mobile app kan geen verbinding maken met de server.

Met een iOS tablet kreeg de klant volgende foutmelding : kan geen verbinding maken met de server. Controleer uw internetverbinding. Waarna de app zichzelf afsluit.

MilMob17R3 3

De klant wist te vertellen dat iOS recent werd geupgrade.
Wij konden bovendien nagaan dat Milestone Mobile ook werd geupgrade naar 2017 R3.
Een upgrade die ervoor zorgt dat de dingen niet meer werken.

MilMob17R3 4

Je kan uren spenderen om alle instellingen na te kijken.

Maar wis vooral de server uit de lijst en programmeer de verbinding opnieuw met het bestaande serveradres, poort (8081) en basic user login en paswoord.

Hoe de server wissen in de Mobile app voor iOS ?

Kies Instellingen. Kies de server. Kies pijl rechts. Scroll door tot onderaan. Druk op de rode balk "Verwijderen"

MilMob17R3 2

MilMob17R3 1

 

Met dank aan iOs en Milestone voor de upgrade.

 

Go to top